تحقیقات بازار

تعداد موضوعات خدمت : ۸
تحقیقات و شناسایی بازار یکی از اصلی‌ترین نیازها پیش از ورود محصول جدید به بازار هدف می‌باشد. ورود به بازار هدف نیازمند شناخت صحیح از آن بازار، تعیین مخاطبان محصول، تحلیل رفتار مصرف‌کننده، شناخت رقبا، تخمین صحیح از میزان کشش و سهم قابل کسب از بازار و سایر پارامترهای تاثیرگذار می‌باشد. در این بخش شرکت های واجد شرایط می توانند از حمایت های مالی بلاعوض و مشاوره در حوزه های مرتبط با تحقیقات بازار بهره مند شوند.
مقالات مرتبط
بیشتر