-
حضور کریدور خدمات فناوری در دوازدهمین جشنواره فناوری پروبیز
(۱۳۹۸/۰۷/۰۴)موسسه خدمات فناوری تا بازار امسال هم، همانند سالهای گذشته در دوازدهمین جشنواره فناوری پروبیز حضور خواهد داشت. -
معاونت علمیوفناوری ریاستجمهوری و شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی تفاهمنامه امضا کردند
(۱۳۹۷/۱۱/۰۸)به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی پروبیز، تفاهم نامه همکاری های مشترک بین پروبیز و شرکت سهامی نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، به امضا رسید. -
حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه آگروفود 2017
(۱۳۹۶/۰۳/۰۴) -
گزارش تصویری از پاویون محصولات دانش بنیان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته
(۱۳۹۶/۰۳/۰۴) -
حمایت از حضورشرکت های دانش بنیان نوپا در پاویون نمایشگاههای تخصصی داخلی
(۱۳۹۵/۱۲/۱۶)در راستای توسعه توانمندی های شرکتهای دانش بنیان نوپا و کمک به ورود محصولاتِ آنها به بازارهای داخلی و بینالمللی، 50 درصد از هزینههای حضور این شرکت ها در پاویون نمایشگاههای داخلی پرداخت می گردد -
کریدور خدمات فناوری از کارگزاران خود برای حضور در اولین نمایشگاه بین المللی کارگزاران تجاری حمایت می کند
(۱۳۹۵/۰۹/۱۳)کریدور خدمات فناوری با پرداخت 50 درصد هزینه اجاره غرفه از حضور کارگزاران خود در اولین نمایشگاه بین المللی کارگزاران تجاری (بروکر 2016) حمایت می کند. -
حمایت کریدور صادرات از شرکتهای دانشبنیان حاضر در نمایشگاه Health Asia
(۱۳۹۵/۰۵/۱۲)دوازدهمین نمایشگاه Health Asia + Pharma Asia در کراچی پاکستان در تاریخ 30 شهریور الی 1 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه که ایران برای اولین بار حضور خواهد داشت، حدود 45 کشور از سراسر دنیا به صورت غرفهدار شرکت خواهند داشت.

حضور در نمایشگاه ها
تعداد موضوعات خدمت : ۱در راستای حمایت از ورود محصولات شرکتهای حوزه فناوری پروبیز به بازارهای داخلی و خارجی جدید، بخشی از هزینههای حضور این شرکتها در نمایشگاههای داخل و خارج از کشور یا پاویونهای نمایشگاهی ایران توسط ستاد ویژه توسعه فناوری پروبیز پرداخت میگردد. این حمایت ها در راستای معرفی توانمندی شرکتها و به منظور توسعه بازار داخلی محصولات و زمینهسازی برای ورود موثر این شرکتها به بازارهای بینالمللی تدوین شده است.
- در راستای معرفی توانمندیهای شرکتهای پروبیزیی در عرصه بین الملل و به منظور توسعه بازار صادرات این محصولات ، بخشی از هزینههای حضور در نمایشگاه های خارجی شامل اجاره غرفه، ساخت غرفه، بلیط و هتل مورد حمایت می بشاد.
اخبار مرتبط
بیشتر
مقالات مرتبط
بیشتر
-
اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام
نمایشگاهها از مهمترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب میشوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیتهای اقتصادی در یک محدودهی خاص بوده، به طوری که عرضهکنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقهمند به انتخاب کالا هستند، میتوانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند. -
صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام
-
مزایای حضور در نمایشگاهها برای کسب و کار و نقش آنها
حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی یک روش بسیار محبوب بازاریابی محصول، خدمات و کسب و کار بوده است. با پیشرفت در بازاریابی رسانههای اجتماعی و تکنولوژی اینترنت، ارزش و مزایای بازاریابی از طریق حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی آشکارتر شد. اگرچه فناوری، بازاریابی کسب و کار را به سرعت تغییر میدهد ولی حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی چندین ...