توسعه صادرات و تبادل فناوری ریتون ایران
star۰.۰۰ثبت این خدمت با کارگزاری توسعه صادرات و تبادل فناوری ریتون ایران
تحقیقات بازار
تعداد موضوعات خدمت : ۵- تدوین برنامه استراتژیک صادراتی شرکت: در این مرحله کلیه محصولات شرکت مورد غربال قرار می گیرند و بر اساس اندازه بازارهای صادراتی و نرخ رشد صادرات کالا در هر بازار، کالاهای شرکت در ماتریس بوستون جانمایی می شوند و محصولات دارای شانس صادرات بیشتر برای ورود به فاز بعدی انتخاب می شوند. انتخاب بازارهای اولویت دار صادراتی: بر اساس سبد محصولی شرکت و بر اساس تراز خالص وارداتی کشورها و نرخ رشد واردات ارزشی و وزنی و نیز لحاظ نمودن پارامترهای مسافت، روابط سیاسی، سهولت کسب و کار، رتبه فساد کشورها، سهولت نقل و انتقالات مالی و ... کشورهای دارای اولویت صادرات مستقیم و غیر مستقیم و نیز نحوه ورود به بازار مشخص می گردد. تحقیقات بازار و مطالعه بازار کشوری: پس از انتخاب کشورهای بازار هدف صادراتی بصورت محلی و با مطالعه اسناد موجود نسبت به بررسی و شناسایی دقیق بازار، روش های نفوذ به بازار، تعیین و معرفی پیش نیازهای مجوزی و استانداردهای محصول جهت ورود به بازار، بخش بندی بازار، شناسایی محصولات مشابه، رقبا و سهم هر یک از آن ها در بازار هدف، ارزیابی و تحلیل الگوی خرید مصرف کنندگان در بازار هدف، تدوین استراتژی قیمت گذاری محصولات، تحلیل صنایع و پیش بینی تاثیر تحولات منطقه ای و جهانی در بازار محصول موردنظر، ارزیابی کارکرد برند و همچنین تدوین استراتژی توسعه برند، بررسی حلقه های واسط و کانال های توزیع، شناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار بر فضای رقابت اقدام می گردد.
- این گزارشات با هدفی جامع و به منظور شناسایی دقیق بازار یک فناوری که عمدتاً دارای کاربردهای متنوع در حوزه مختلف صنعتی است، تدوین میگردد. گزارشات جامع تحقیقات بازار در مقایسه با گزارشات مطالعه فرصت، دارای سرفصلها و عمق بیشتری هستند بنابراین زمان و هزینه تهیه آن به مراتب بالاتر خواهدبود که بر مبنای شرح خدمات و روشهای بدست آوردن اطلاعات قابل تغییر میباشد.
آیین نامه حمایت های توانمندسازی و خدمات تجاری سازی پروبیزیی 1403
دانلود فایل آیین نامهدستورالعمل حمایت از تدوین گزارش تحقیقات بازار شرکتهای دانشبنیان غیر صادراتی
شرکتها میتوانند به میزان 50% از هزینههای تهیه این گزارشها را با رعایت سقف مندرج در جدول ذیل، از محل حمایت پروبیز دریافت کنند.
دانلود فایل آیین نامهشیوه نامه خدمات توانمندسازی شرکت های خلاق
حضور موفق و پایدار شرکتهای دانشبنیان در اقتصاد کشور، صرفاً متکی به توان فنی و تولیدی آنها نیست و مستلزم تقویت توانمندیهای داخلی و بهرهگیری از مجموعه خدمات تخصصی مورد نیاز برای توانمندسازی است. شناخت از وضعیت شرکتهای دانشبنیان و توانمندیهای آنها ابزار مهمی برای توسعه کسبوکار در حوزه فناوری و نوآوری کشور است. بر همین اساس برنامه خدمات توانمندسازی از سال ۱۳۹۵ در معاونت توسعه شرکتهای دانشبنیان آغاز شد در این برنامه سعی شده تا نیازهای شرکتها شناسایی شده و خدمات توانمندسازی با توجه به خلاء موجود در کشور تعریف و ارائه شود
دانلود فایل آیین نامه
- مشاوره بازاریابی بین المللی در زمینه های تحقیق در بازار صادراتی، انتخاب بازار هدف، استراتژی رقابتی در صادرات و تعرفه ترجیحی و ... ارائه می گردد.
ارائه مشاوره ارائه مشاوره مالیاتی
شروع - ثبت درخواست آنلاین - تأیید یا رد درخواست توسط نهاد حامی - تماس با متقاضی در صورت تأیید ارائه خدمت - دریافت مستندات لازم و ارائه به مشاور - تنظیم جلسه مشاوره - برگزاری جلسه (حضوری،تلفنی، مکاتبه ای، مجازی) - نظرسنجی - پایان
دانلود فایل فرایند
- مسائلی از جمله بررسی و شناسایی بازارهای بینالمللی مناسب، آنالیز رقبا و تحلیل الگوی خرید و مصرف، تعیین پیشنیازهای ورود به بازار بینالملل و ... در پیشخوان مشاورههای تحقیقات بازار بینالملل به متقاضیان ارائه میگردد.
فرایند ثبت درخواست و دریافت مشاوره
ثبت درخواست آنلاین - تأیید یا رد درخواست توسط نهاد حامی - تماس با متقاضی در صورت تأیید ارائه خدمت - دریافت مستندات لازم و ارائه به مشاور - تنظیم زمان جلسه مشاوره - برگزاری جلسه (حضوری،تلفنی، مکاتبه ای، مجازی) - نظرسنجی
دانلود فایل فرایند
- مشاوره تحقیقات بازار داخلی به منظور آشنایی و رفع ابهامات در خصوص شناسایی بازار هدف، تحلیل مشتریان و رقبا، بررسی وضعیت تولید و مصرف محصول در بازار، کانالهای توزیع، الزامات و نیازهای ورود به بازار و ... ارائه میگردد.
آیین نامه حمایت های توانمندسازی و خدمات تجاری سازی پروبیزیی 1403
دانلود فایل آیین نامهشیوه نامه حمایت از خدمات مشاوره های کسب و کار
الف) هر شرکت میتواند 4 بار در ماه و در یک سال از تعداد 25 جلسه مشاوره (بهصورت حضوری یا تلفنی یا مجازی یا مکاتبهای) و تا سقف 150 میلیون ریال استفاده نماید. ب) برای استفاده از هر یک از سرفصلهای هیأت حل اختلاف مالیاتی و هیئت تشخیص مطالبات بیمه تامین اجتماعی نیز، هر شرکت میتواند در سال مجموعا 2 مرتبه تا سقف 60،000،000 ریال درخواست خدمت نماید.
دانلود فایل آیین نامه
سنجش و دانش آیریک(کارگزار استان اصفهان، چهارمحال بختیاری، لرستان)
star۰.۰۰شهر : شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
ثبت این خدمت با کارگزاری سنجش و دانش آیریک(کارگزار استان اصفهان، چهارمحال بختیاری، لرستان)
فرایند ثبت درخواست و دریافت مشاوره
ثبت درخواست آنلاین - تأیید یا رد درخواست توسط نهاد حامی - تماس با متقاضی در صورت تأیید ارائه خدمت - دریافت مستندات لازم و ارائه به مشاور - تنظیم زمان جلسه مشاوره - برگزاری جلسه (حضوری،تلفنی، مکاتبه ای، مجازی) - نظرسنجی
دانلود فایل فرایند
-
ورود شرکتهای دانش بنیان به فضای دیجیتال مارکتینگ، راهکاری برای برونرفت از بحرانها
(۱۳۹۹/۰۲/۱۶) -
فراخوان جذب کارگزار طراحی و ایجاد ساختار بازاریابی برای شرکتهای دارای تاییدیه پروبیزمقیاس
(۱۳۹۶/۰۹/۲۵) -
برنامه جامع توسعهی کسب و کارهای دانش بنیان ـ تحقیقات بازار
(۱۳۹۶/۰۳/۰۸) -
در واحد تجاریسازی کریدورانجام شد: بررسی بازار کاربردهای پلاسما در صنایع مختلف
(۱۳۹۵/۱۲/۲۰)واحد توسعه خدمات تجاریسازی موسسه خدمات فناوری تا بازار (کریدور خدمات فناوری) به بررسی ظرفیتها و پتانسیل بازار فناوری پلاسما در حوزههای مختلف صنعتی میپردازد.
-
راهنمای آشنایی و ورود به بازار سوریه
-
به ممیزی بازاریابی نیاز دارید!
جهان کنونی همچون دهکدهای است، که بازار یکپارچهاش در سرتاسر قارهها گسترش یافته است. در چنین شرایطی آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون از یک سو و از سوی دیگر شناخت توانمندیها و کاستیهای هر سازمان، شرط بقا و ادامهی حیات سازمانهاست. از این رو هر سازمانی باید از شناخت خود، حرکت را آغاز کرده و در این مسیر به شناخت و درک نیازهای آشکار و ... -
نمونههای موفق و ناموفق در توسعه بازار
برنامهریزی استراتژیک برای توسعهی بازار، سعی در تطبیق فرصتها با منابع شرکت و اهدافش دارد؛ حتی اگر نتواند فرصت توسعهی ناگهانی را ایجاد کند. شرکت سعی در ایجاد مزیت رقابتی جهت افزایش سود یا بقا را در دستور کار خود دارد. امروزه یکی از مهمترین چالشها توجه به جنبههای جذب، ارتباط و حفظ مشتری است. افزایش ظرفیتهای تولید، پیشرفت تکنولوژی، تنوع شدی ... -
اهمیت تحقیقات بازار بینالملل، برای کسب و کارهای جدید
موضوع تحقیقات در مورد بازار بینالملل، قبل از ورود به آن را هرگز نباید دستکم گرفت. بسیاری از کسب و کارهای جدید به دلیل انجام منظم این امر به درک بالایی از بازار رسیدهاند و این موضوع باعث تضمین موفقیت و عمر طولانی حضور آنها در بازار شده است. درک بازار و نگاه واقع بینانه به شرایط موجود، سادهترین راه برای کارآفرینان است تا موقعیت خود را در ب ... -
شانس خود را برای بقا در بازار بیشتر کنید
اگر شما به عنوان یک جوان تحصیل کرده و با دانش، تمایل به کار کردن برای دیگران ندارید و آیندهی خود را در این مسیر موفق نمیبینید، احتمالاً ایدههایی در سر دارید که بتوانید برای خودتان کار کنید و به دنبال راهاندازی یک کسب و کار هستید. انتخاب شما قابل تحسین است اما شما باید جوانب زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید در یکی از سختترین مشاغل دنیا یع ... -
اهمیت تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقیب، در هنگام راهاندازی یک کسب و کار
باید موضوع تحقیقات بازار را جدیتر گرفت. اینکه تحقیقات بازار چه تأثیری بر روی دادههای نهایی و توسعه کسبوکار خواهد داشت، نیازمند بدست آوردن یک شناخت کافی از تحقیقات بازار است. -
استراتژی نفوذ در بازار و توسعه بازار
با توجه به موضوعاتی که در مقالات پیشین در خصوص چرخهی شکلگیری، راهاندازی، رشد و توسعه یک کسبوکار عنوان شد، توسعه بازار یکی از مراحل اصلی در چرخهی حیات یک کسبوکار نوپا خواهد بود. بنابراین، در این مقاله سعی داریم تا مفاهیمی در خصوص تفاوتهای نفوذ در بازار و توسعه بازار را بیان کنیم و چالشها و فرصتهای هر کدام را بررسی نماییم. -
تهیه گزارش تحقیقات بازار با عنوان «شناسایی کاربردهای پروبیز سیلیکا در ایران»
در این گزارش وضعیت مصرف پروبیزسیلیکا در بازار ایران، تامینکنندههای عمده داخلی و خارجی و همچنین کاربردهای متنوع آن شناسایی و بررسی شده است.