
تحقیقات بازار
تعداد موضوعات خدمت : ۵- خدمات بازاریابی صادراتی: بسته به نیاز و هدف از فعالیت بازاریابی می تواند شامل موارد زیر (و نه محدود به این موارد) باشد: بررسی هزینه های قانونی ورود کالا و افزایش هزینه پیش روی محصول، بررسی محصولات مشابه تولیدی در کشور هدف، بررسی سایر محصولات وارداتی در بازار هدف و قیمت آنها، مطالعه و تعیین استانداردها، مجوزها و قوانین موجود جهت صادرات کالا، اعتبارسنجی مشتریان، دریافت محصول از شرکت ایرانی جهت پرزنت حضوری محصول، دعوت از مشتری خارجی و تدارک الزامات سفر شرکت خارجی برای حضور در ایران و بازدید از خط تولید، شناسایی مشتریان بالقوه و بالفعل و تهیه بانک اطلاعاتی ایشان، سفرهای داخلی در یک کشور با هدف پرزنت محصول، بازاریابی دیجیتال در بازار محلی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، بازاریابی تلویزیونی و رادیویی، تهیه ابزارهای بازاریابی محلی، مکاتبه و مذاکره با مشتریان، ارائه گزارش جامع از نتیجه تماس ها، مکالمات، شناسایی نمایشگاه های تخصصی محلی، ویزیت نمایشگاه و مذاکره با شرکت ها، تهیه کتابچه تخصصی شرکت کنندگان در رویدادهای تخصصی، تهیه متن حرفه ای تبلیغ و طراحی آن و تبلیغات در وب سایت تجاری بازاریابی محتوا در B2B های محلی، اجاره قفسه از فروشگاه های زنجیره ای معتبر و عرضه محصول جهت تست و ارزیابی بازار، تهیه تیزرهای تبلیغاتی در شبکه های رادیویی و تلویزیونی، تهیه بیلبورد و تبلیغات محیطی، ویزیتوری محلی در کشور هدف، قرارداد با شرکت محلی بازاریابی برای مدت 3 تا 6 ماه جهت ارزیابی یا نفوذ در بازار و شناسایی شریک تجاری محلی.
- تدوین برنامه استراتژیک صادراتی شرکت: در این مرحله کلیه محصولات شرکت مورد غربال قرار می گیرند و بر اساس اندازه بازارهای صادراتی و نرخ رشد صادرات کالا در هر بازار، کالاهای شرکت در ماتریس بوستون جانمایی می شوند و محصولات دارای شانس صادرات بیشتر برای ورود به فاز بعدی انتخاب می شوند. انتخاب بازارهای اولویت دار صادراتی: بر اساس سبد محصولی شرکت و بر اساس تراز خالص وارداتی کشورها و نرخ رشد واردات ارزشی و وزنی و نیز لحاظ نمودن پارامترهای مسافت، روابط سیاسی، سهولت کسب و کار، رتبه فساد کشورها، سهولت نقل و انتقالات مالی و ... کشورهای دارای اولویت صادرات مستقیم و غیر مستقیم و نیز نحوه ورود به بازار مشخص می گردد. تحقیقات بازار و مطالعه بازار کشوری: پس از انتخاب کشورهای بازار هدف صادراتی بصورت محلی و با مطالعه اسناد موجود نسبت به بررسی و شناسایی دقیق بازار، روش های نفوذ به بازار، تعیین و معرفی پیش نیازهای مجوزی و استانداردهای محصول جهت ورود به بازار، بخش بندی بازار، شناسایی محصولات مشابه، رقبا و سهم هر یک از آن ها در بازار هدف، ارزیابی و تحلیل الگوی خرید مصرف کنندگان در بازار هدف، تدوین استراتژی قیمت گذاری محصولات، تحلیل صنایع و پیش بینی تاثیر تحولات منطقه ای و جهانی در بازار محصول موردنظر، ارزیابی کارکرد برند و همچنین تدوین استراتژی توسعه برند، بررسی حلقه های واسط و کانال های توزیع، شناسایی و تحلیل عوامل تاثیرگذار بر فضای رقابت اقدام می گردد.
- مشاوره بازاریابی بین المللی در زمینه های تحقیق در بازار صادراتی، انتخاب بازار هدف، استراتژی رقابتی در صادرات و تعرفه ترجیحی و ... ارائه می گردد.
ارائه مشاوره ارائه مشاوره مالیاتی
شروع - ثبت درخواست آنلاین - تأیید یا رد درخواست توسط نهاد حامی - تماس با متقاضی در صورت تأیید ارائه خدمت - دریافت مستندات لازم و ارائه به مشاور - تنظیم جلسه مشاوره - برگزاری جلسه (حضوری،تلفنی، مکاتبه ای، مجازی) - نظرسنجی - پایان
دانلود فایل فرایند
- مسائلی از جمله بررسی و شناسایی بازارهای بینالمللی مناسب، آنالیز رقبا و تحلیل الگوی خرید و مصرف، تعیین پیشنیازهای ورود به بازار بینالملل و ... در پیشخوان مشاورههای تحقیقات بازار بینالملل به متقاضیان ارائه میگردد.
فرایند ثبت درخواست و دریافت مشاوره
ثبت درخواست آنلاین - تأیید یا رد درخواست توسط نهاد حامی - تماس با متقاضی در صورت تأیید ارائه خدمت - دریافت مستندات لازم و ارائه به مشاور - تنظیم زمان جلسه مشاوره - برگزاری جلسه (حضوری،تلفنی، مکاتبه ای، مجازی) - نظرسنجی
دانلود فایل فرایند
-
ورود شرکتهای دانش بنیان به فضای دیجیتال مارکتینگ، راهکاری برای برونرفت از بحرانها
(۱۳۹۹/۰۲/۱۶) -
فراخوان جذب کارگزار طراحی و ایجاد ساختار بازاریابی برای شرکتهای دارای تاییدیه پروبیزمقیاس
(۱۳۹۶/۰۹/۲۵) -
برنامه جامع توسعهی کسب و کارهای دانش بنیان ـ تحقیقات بازار
(۱۳۹۶/۰۳/۰۸) -
در واحد تجاریسازی کریدورانجام شد: بررسی بازار کاربردهای پلاسما در صنایع مختلف
(۱۳۹۵/۱۲/۲۰)واحد توسعه خدمات تجاریسازی موسسه خدمات فناوری تا بازار (کریدور خدمات فناوری) به بررسی ظرفیتها و پتانسیل بازار فناوری پلاسما در حوزههای مختلف صنعتی میپردازد.
-
راهنمای آشنایی و ورود به بازار سوریه
-
به ممیزی بازاریابی نیاز دارید!
جهان کنونی همچون دهکدهای است، که بازار یکپارچهاش در سرتاسر قارهها گسترش یافته است. در چنین شرایطی آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون از یک سو و از سوی دیگر شناخت توانمندیها و کاستیهای هر سازمان، شرط بقا و ادامهی حیات سازمانهاست. از این رو هر سازمانی باید از شناخت خود، حرکت را آغاز کرده و در این مسیر به شناخت و درک نیازهای آشکار و ... -
نمونههای موفق و ناموفق در توسعه بازار
برنامهریزی استراتژیک برای توسعهی بازار، سعی در تطبیق فرصتها با منابع شرکت و اهدافش دارد؛ حتی اگر نتواند فرصت توسعهی ناگهانی را ایجاد کند. شرکت سعی در ایجاد مزیت رقابتی جهت افزایش سود یا بقا را در دستور کار خود دارد. امروزه یکی از مهمترین چالشها توجه به جنبههای جذب، ارتباط و حفظ مشتری است. افزایش ظرفیتهای تولید، پیشرفت تکنولوژی، تنوع شدی ... -
اهمیت تحقیقات بازار بینالملل، برای کسب و کارهای جدید
موضوع تحقیقات در مورد بازار بینالملل، قبل از ورود به آن را هرگز نباید دستکم گرفت. بسیاری از کسب و کارهای جدید به دلیل انجام منظم این امر به درک بالایی از بازار رسیدهاند و این موضوع باعث تضمین موفقیت و عمر طولانی حضور آنها در بازار شده است. درک بازار و نگاه واقع بینانه به شرایط موجود، سادهترین راه برای کارآفرینان است تا موقعیت خود را در ب ... -
شانس خود را برای بقا در بازار بیشتر کنید
اگر شما به عنوان یک جوان تحصیل کرده و با دانش، تمایل به کار کردن برای دیگران ندارید و آیندهی خود را در این مسیر موفق نمیبینید، احتمالاً ایدههایی در سر دارید که بتوانید برای خودتان کار کنید و به دنبال راهاندازی یک کسب و کار هستید. انتخاب شما قابل تحسین است اما شما باید جوانب زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید در یکی از سختترین مشاغل دنیا یع ... -
اهمیت تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقیب، در هنگام راهاندازی یک کسب و کار
باید موضوع تحقیقات بازار را جدیتر گرفت. اینکه تحقیقات بازار چه تأثیری بر روی دادههای نهایی و توسعه کسبوکار خواهد داشت، نیازمند بدست آوردن یک شناخت کافی از تحقیقات بازار است. -
استراتژی نفوذ در بازار و توسعه بازار
با توجه به موضوعاتی که در مقالات پیشین در خصوص چرخهی شکلگیری، راهاندازی، رشد و توسعه یک کسبوکار عنوان شد، توسعه بازار یکی از مراحل اصلی در چرخهی حیات یک کسبوکار نوپا خواهد بود. بنابراین، در این مقاله سعی داریم تا مفاهیمی در خصوص تفاوتهای نفوذ در بازار و توسعه بازار را بیان کنیم و چالشها و فرصتهای هر کدام را بررسی نماییم. -
تهیه گزارش تحقیقات بازار با عنوان «شناسایی کاربردهای پروبیز سیلیکا در ایران»
در این گزارش وضعیت مصرف پروبیزسیلیکا در بازار ایران، تامینکنندههای عمده داخلی و خارجی و همچنین کاربردهای متنوع آن شناسایی و بررسی شده است.