اینفوگرافیک | صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام
نمایشگاهها از مهمترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب میشوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیتهای اقتصادی در یک محدودهی خاص بوده، به طوری که عرضهکنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقهمند به انتخاب کالا هستند، میتوانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند.
نمایشگاهها از مهمترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت محسوب میشوند. ویژگی اصلی یک نمایشگاه متمرکز کردن فعالیتهای اقتصادی در یک محدودهی خاص بوده، به طوری که عرضهکنندگان کالا و خدمات یا افرادی که علاقهمند به انتخاب کالا هستند، میتوانند از این تمرکز حداکثر بهره را ببرند. در اینفوگرافیک زیر به بررسی صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام میپردازیم:



جهت مطالعهی مقالهی اینفوگرافیک فوق به مقالهی «صنعت نمایشگاهی در فرصت پسا برجام» مراجعه فرمایید.
نظرات
اطلاعات مقاله
تاریخ مقاله
۱۳۹۶/۰۵/۰۵
تعداد بازدید مقاله
۳۵۲۷