مدیریت صادرات تاپ

حوزه تخصصی : تجهیزات پزشکی و انرژی‌های تجدیدپذیر

اطلاعات کارگزار
مدیریت صادرات تاپ، فعالیت بازرگانی خود را عملاً از سال 1382 آغاز نموده‌است. ماحصل فعّالیت‌های اوّلیه این مدیّریت صادرات درک و کشف این نکته بود که «مهم‌ترین دلیل پایداری ضعیف محصولات صادراتی ایران در بازارهای هدف، تجارت غیر علمی و سُنّتی بنگاه‌های ایرانی در آغاز قرن بیست و یکم است». از این روی «عِلمی‌سازیِ صادرات و دانش‌محوریِ تجارت» به عنوان شعار اصلی این مدیریت صادرات تعریف و در نهایت به تاسیس شرکت مدیریت صادرات «تجارت آفرینان پایدار» (سهامی خاص) در سال 1386 منجر شد. این شرکت نه تنها فعالیت‌های بازرگانی و صادراتی معمول را انجام می‌دهد، بلکه به عنوان یک EMC انواع فعّالیت‌های علمی و به‌روز تجاری مانند «تهیه گزارشات ادواری از بازارهای هدف»، «مدیریّت رویدادهای تجاری»، «تهیه پیش‌نویس اسناد تفاهم و قرارداد»، «داوری حل اختلاف»، «تحقیقات بازار»، «ترجمه و انتشار متون مرتبط با علم روز تجارت»، «حضور در مناقصات بین‌المللی» و «انتقال فن‌آوری و دانش فنّی» را نیز در کارنامه خود دارد. با عنایت به آنکه یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز «شرکت‌های مدیریت صادرات» با «شرکت‌های تجاری صادراتی»، داشتن شبکه تجاری در بازارهای هدف است، این شرکت ایجاد نمایندگی‌های خود در قالب «شرکت ثبت شده» را در برنامه های خود قرارداده و اکنون در سه کشور روسیه، عراق و گرجستان دارای نمایندگی در قالب شرکت ثبت شده با مالکیّت 100% سهام شرکت می‌باشد. تعامل با بسیاری از ساختارهای هم‌افزایی توان تجاری-صنعتی مانند «خوشه مبلمان»، «خوشه کفش» و «خوشه قطعات خودرو» حاکی از توان این شرکت مدیریت صادرات است. همچنین این شرکت از تجربه-ای غنی در زمینه انتقال فن‌آوری مانند «آلیاژهای آلومینیومی»، «فیلم‌های چندلایه»، «بازیافت» و سایر موارد برخوردار است. علاوه بر مشتریان بخش خصوصی، «شرکت‌های شهرک‌های صنعتی» و «پارک‌های علم و فن‌آوری» از مشتریان دولتی این شرکت در داخل کشور قلمداد می شوند. گستردگی شبکه خارجی، میزان صادرات مدیریت شده، تجارب عملی و مدیریتی و سطح علمی و آموزشی مدیران این شرکت موجب گردید که این شرکت برای اوّلین بار و بدون طِی رتبه‌های پایین‌تر، مستقیماً رتبه C را از سازمان توسعه تجارت ایران اخذ بنماید. هم اکنون نیز این شرکت با اخذ رتبه B، بالاترین رتبه مدیریت صادرات مقدور را از سازمان توسعه تجارت ایران دارد. از دیگر فعّالیت‌های جنبی این شرکت برگزاری کارگاه‌های متعدد آموزشی در تهران، تبریز، یزد، شیراز، اصفهان، گرگان، زنجان، زاهدان، منطقه آزاد چابهار و منطقه آزاد انزلی می‌باشد. بواسطه تجربه تعاملات درون مرزی و برون مرزی این شرکت سابقه‌ای قابل توجه در مدیریت تشکّل‌های صادراتی دارد که از آن جمله می‌توان به «انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی استان آذربایجان شرقی» و «انجمن شرکت‌های مدیریت صادرات ایران» (در حال تشکیل) اشاره نمود.
لیست خدمات ارائه شده
عنوان خدمتموضوع خدمتزمینه های تخصصی
ثبت محصولات یا دارو در کشورهای خارجی
پذیرش هیات تجاری
مشاوره گمرک و حمل و نقل بین الملل
گمرک و واردات
مشاوره بازرگانی بین‌المللی و فرایندهای صادرات
بازرگانی بین المللی و فرایندهای صادرات
مشاوره استراتژی صادرات
استراتژی صادرات
مشاوره بازاریابی بین‌الملل
بازاریابی بین الملل
مشاوره تحقیقات بازار بین‌الملل
تحقیقات بازاربین الملل
خرید گزارش آماده تحقیقات بازار بین‌الملل
گزارش تحقیقات بازار بین‌الملل
مشاوره اصول مذاکرات و مکاتبات تجاری بین‌الملل
شرکت در مناقصات بین‌المللی
بازاریابی بین‌المللی
مشاوره تخصصی تجارت با کشورهای آسیای میانه و روسیه
منتورینگ صادرات
رضایت از عملکرد  مدیریت صادرات تاپ