موسسه مطالعاتی جامعه نگر

محل استقرار : تهران

اطلاعات کارگزار

شرکت تحقیقات بازار جامعه نگر به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه تحقیقات بازار به شیوه مدرن و علمی در ایران با آگاهی از کمبود جدی در این حوزه در سطح کشور، بخش تحقیقات بازاریابی خود را با بکارگیری کارشناسان و پرسنل خبره و مجرب و به منظور پوشش فراگیر بازار ایران از سال 1378 به طور رسمی راه اندازی نمود.

این موسسه با فعالیتی مستمر و نیز گسترش امکانات و تجهیزات ، طیف وسیعی از گروه های کالایی را تحت پوشش داشته و تحقیقات بازاریابی را به دو شیوه کلی تحقیقات کیفی و تحقیقات کمی در هر یک از این گروه های کالایی در قالب تحقیقات دوره ای و موردی انجام می دهد.
مجموعه بازار سنجی های انجام شده در این گروه های کالایی به سبب نوع نگرش علمی و سرعت و دقت بسیار مناسب آن ها ، مورد استقبال اکثریت قابل توجهی از تولید کنندگان تراز اول کشور قرار گرفته و حتی توفیق همکاری با شرکت ها و کمپانی های برون مرزی نیز نصیب این موسسه گردیده است.

  • امکان سنجی و مطالعات بازار
  • بررسی اندازه بازار، رقبا و ورود به بازار
  • بررسی نظرات فعالان و کارشناسان بازار
  • استفاده و نگرش مصرف کننده (U&A)
  • عادات رسانه ای
  • اثربخشی تبلیغات
  • حسابرسی خرده فروشی
  • سرشماری
  • سلامت برند (هدف، اعتماد و تبلیغ)
  • رضایت مصرف کننده
  • فراخوان نام تجاری (بالاترین سطح ذهن، آگاهی و تجربه)
  • تحقیق اختصاصی امکان سنجی و مطالعات بازار
  • بررسی نظرات فعالان و کارشناسان بازار
  • میزان استفاده و نگرش مصرف کننده (U&A)
  • عادات رسانه ای
  • اثربخشی تبلیغات
  • حسابرسی خرده فروشی
  • سرشماری
  • سلامت برند (هدف، اعتماد و تبلیغ)
  • رضایت مصرف کننده
  • فراخوان نام تجاری (بالاترین سطح ذهن، آگاهی و تجربه)
  • تحقیق اختصاصی
اطلاعات دفاتر
نوع دفتراستانشهرآدرستلفنفکس
دفتر مرکزي
تهران
تهران
تهران، بلوار افریقا نرسیده به پل میرداماد، کوچه عمدی، پلاک 6
۰۲۱۹۱۳۰۷۳۹۱
لیست خدمات ارائه شده
عنوان خدمتموضوع خدمتزمینه های تخصصی
گزارش تحقیقات بازار داخلی