
موسسه مطالعاتی جامعه نگر
محل استقرار : تهران
شرکت تحقیقات بازار جامعه نگر به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در زمینه تحقیقات بازار به شیوه مدرن و علمی در ایران با آگاهی از کمبود جدی در این حوزه در سطح کشور، بخش تحقیقات بازاریابی خود را با بکارگیری کارشناسان و پرسنل خبره و مجرب و به منظور پوشش فراگیر بازار ایران از سال 1378 به طور رسمی راه اندازی نمود.
این موسسه با فعالیتی مستمر و نیز گسترش امکانات و تجهیزات ، طیف وسیعی از گروه های کالایی را تحت پوشش داشته و تحقیقات بازاریابی را به دو شیوه کلی تحقیقات کیفی و تحقیقات کمی در هر یک از این گروه های کالایی در قالب تحقیقات دوره ای و موردی انجام می دهد.
مجموعه بازار سنجی های انجام شده در این گروه های کالایی به سبب نوع نگرش علمی و سرعت و دقت بسیار مناسب آن ها ، مورد استقبال اکثریت قابل توجهی از تولید کنندگان تراز اول کشور قرار گرفته و حتی توفیق همکاری با شرکت ها و کمپانی های برون مرزی نیز نصیب این موسسه گردیده است.
- امکان سنجی و مطالعات بازار
- بررسی اندازه بازار، رقبا و ورود به بازار
- بررسی نظرات فعالان و کارشناسان بازار
- استفاده و نگرش مصرف کننده (U&A)
- عادات رسانه ای
- اثربخشی تبلیغات
- حسابرسی خرده فروشی
- سرشماری
- سلامت برند (هدف، اعتماد و تبلیغ)
- رضایت مصرف کننده
- فراخوان نام تجاری (بالاترین سطح ذهن، آگاهی و تجربه)
- تحقیق اختصاصی امکان سنجی و مطالعات بازار
- بررسی نظرات فعالان و کارشناسان بازار
- میزان استفاده و نگرش مصرف کننده (U&A)
- عادات رسانه ای
- اثربخشی تبلیغات
- حسابرسی خرده فروشی
- سرشماری
- سلامت برند (هدف، اعتماد و تبلیغ)
- رضایت مصرف کننده
- فراخوان نام تجاری (بالاترین سطح ذهن، آگاهی و تجربه)
- تحقیق اختصاصی
نوع دفتر | استان | شهر | آدرس | تلفن | فکس |
---|---|---|---|---|---|
دفتر مرکزي
|
تهران
|
تهران
|
تهران، بلوار افریقا نرسیده به پل میرداماد، کوچه عمدی، پلاک 6
|
۰۲۱۹۱۳۰۷۳۹۱
|
|
عنوان خدمت | موضوع خدمت | زمینه های تخصصی | |
---|---|---|---|
گزارش تحقیقات بازار داخلی
|